Ensamma kvällar.

Nu är jag sådär nojig igen. Jag blir ofta det nu för tiden, främst på kvällarna. Känner mig sådär tom och ensam inombords. Det går liksom inte att beskriva, men lättar oftast en aning genom att skriva av sig.
Men jag vet verkligen inte varför jag känner såhär. Det är precis som att något saknas. Känner mig liksom ensam och värdelös på något sätt. Låter säkert dumt och så men ah, det är så jag känner. Hoppas den mörka känslan försvinner snart. Jag vill ha min självkänsla tillbaka.
Jag längtar verkligen till helgen, kan inte vänta. Jag och älskling ska ta bil ut i skogen, göra upp eld, mysa och grilla vid en sjö med massa filtar och så. Kan det bli bättre?
Och på lördag är vi ensamma hemma hos mig. Ska laga middag tillsammans, kolla på film och bara vara allmänt kärleksfulla.
Jag längtar! Då är jag iallafall inte ensam, och jag slipper dessa tankar.


Kommentarer
Postat av: lina

Okej, det sak jag :D

2010-04-15 @ 17:27:42
URL: http://liinamj.blogg.se/
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

inget är omöjligt! :)

2010-04-15 @ 18:21:09
URL: http://crazyhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0