18 April

Hej.

Jag har knappt någon tid över till datan nu. Ännu mindre tid över till bloggen. Men jag berättar lite kortfattat om helgen iallafall!
I fredags kom älsklingen hem till mig. Vi åt grillat (första gången i år), åkte ner till ICA och hyrde film, och slappade framför tv;n under kvällen. Filmen hette "American Virgin" och vi kollade ungefär 25 minuter innan vi klickade av den.  V ä r d e l ö s !! Älsklingen sov iallafall över hos mig, ♥
Lördags-söndags var min familj bortrest, så det var FF. Haha!
Jag och älskling var ute och promenerade i 2 timmar, kollade film, åt lunch, åkte till ICA och köpte onyttigt och hyrde film, åkte hem till honom en stund, fick stopp på bilen och försökte fixa vilket tog över en halvtimma, (det var inget fel på den) vi visste bara inte hur man startade den, haha.
Sedan åkte vi hem till mig, kollade film och slappade. Pissväder btw! Det blåste storm. Mysigt inneväder helt klart.
Filmen vi hyrde hette "The Final Destination" och även den klickade vi av efter knappt en halvtimma. Så himla B.
Vi lagade tacos och hade det allmänt mysigt! Jag somnade dock i soffan väldigt tidigt, och minns inte så mycket hihi.
Nu ska jag tydligen äta middag! Ciao. Och förövrigt är jag en dålig bloggerska, därför tar jag en...
See yaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0