Kärlek

Nu ska jag skriva av mig lite, om det bästa jag vet. Nämligen kärlek.

Mina känslor är huller om buller. Allt är bara rörigt och jag vet varken vad jag vill eller känner. Eller jo, jag vet vad jag vill. Men det jag vill kan jag inte få. Så det är bara att fortsätta, keep fighting liksom. Vem har inte haft berg och dalbanor i hjärtat och hjärnan? Jag är nog inte den enda. Men tusan att allt ska vara så komplicerat! Kan inte allt bara ordna sig, och alla får som man vill? Alla kan väl få det dom vill ha så blir alla nöjda och glada? Men nej, sånt är inte livet. Man måste kämpa för att få det man vill ha, och ändå får man det inte. Och om jag en dag skulle få det, så kanske jag ändå inte skulle vara nöjd? Jag kämpar vidare ändå. Jag vill ha det och jag ska få det. Det största som finns i livet, kärleken.

Kommentarer
Postat av: malindenperfektaste ! :d

älskar dig gumman ,

finns om du vill prata !

ses imon , läääääängtar ! <3

2009-09-22 @ 15:28:22
Postat av: Anonym

Sant.

2009-09-22 @ 18:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0