fruktansvärda åsikter.

Alltså av någon konstig anledning så fick jag för mig att besöka "Kissies" blogg. Jag har ärligt talat aldrig sett något värre, eller någon med så elaka och diskriminerande åsikter. Kolla och läs bara asså.  Ni kanske inte håller med mig, men jag tycker INTE att hon talar för mänsligheten utan bara för sig själv. Bara för att hon hatar större människor så behöver väl inte det betyda att hon ska försöka övertala alla andra människor att också tycka det? Hon har helt klart nått fel i huvudet, eller så skriver hon sådant för att få läsare=pengar. Jag vet inte, och jag bryr mig inte, tyckte bara att det var heeelt fel. Något fel är det ju helt klart på människan iallafall.

http://Kissies.se
"Bara för att marioriteten är feta måste vi anpassa oss"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0