7 September

Hooooola!

Idag har det varit en helt vanlig dag... som vilken dag som helst. Det har både hänt bra, och mindre bra saker.
Var på sjukhuset i morse. Allt gick bra, och nu är all skit äntligen över.

Mamma körde mig till skolan efter det, började 9. Vi har projektvecka hela dagen och det började inte speciellt bra. Hela denna dagen i skolan har varit skittrist, verkligen! =(

Vi har ämnet "Val" och det handlar om alla val man gör i livet osv. Stora och små val och massa tråkigheter...
Imorgon ska vi bära med oss ett anteckningsblock hela dagen och anteckna alla val vi behöver göra från att vi vaknar tills vi går och lägger oss. Te.x val av kläder, val av frukost, val av tid att gå till skolan.. aaah massa sån skit! Sjuuukt tråkigt, menmen. Jag överlever nog! Ska hem till Robert imorgon, vi ska tjocka oss och kolla på "Män som hatar kvinnor". Robert har inte sett den än  och vi måste se den innan vi går på "flickan som lekte med elden. Så jag har ju iallafall något att se fram emot imorgon!

Resten av dagen har varit helt okej. Slappat hemma och så, och suttit vid datan. Fick dock redan på en grej idag som skrämde mig ganska så rejält, jag hoppas verkligen inte att något blir förstört nu. Jag håller tummarna! (Y)

Nu ska jag chatta lite på msn, ha det gött haj!
Puss.


Kommentarer
Postat av: Robert

Ska bli grymt sköjj! :)

2009-09-07 @ 21:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0