3 September

Hello! =)

Idag har det varit både en väldigt bra dag, men även en väldigt dålig dag. :D Jag började halv 9, så tog kvart i 8 bussen hemifrån. Första lektioner var Historia, vilket var helt okej kul. Efter det hade vi estet. Det var också en ganska okej lektion. Vi var i danssalen och sjöng "Jag vill ha en egen måne" hela lektionen. Sedan gick vi till idrotten och hade basket, men oturligt nog slog en ifrån mig bollen så min nagel vek sig liksom uppåt. Typ hela nageln. Kul liv! Kommer nog inte ha någon nagel alls om ett par dagar... trots att jag har förband och tejp och massa grejer på. Men herregud vad ont det gjorde! Nära döden upplevelse där! :P

Så.. jag var inte med på idrotten speciellt länge tyvärr, det var ganska kul så länge det varade dock. Efter idrotten åt vi lunch, men det var jätteäcklig soppa så jag, Rebecca och Özge gick till Konsum. Vi vill att Julia ska bli frisk nu btw! :)

Efter rasten var det svenska, vi skrev typ en massa om "identitet" och sedan hade vi engelska. Vi såg på en film, "American Crime". Det var den sorgligaste, vidrigaste och mest fruktansvärda film jag någonsin sett. Aldrig reagerat så starkt på en film tror jag! Jag verkligen grät inombords. :'( Men det var lärorikt att ha sett den. Jag förstod hur bra jag faktiskt har det och att jag inte bör klaga. Ingen som inte upplever det som flickan gör i filmen bör klaga! Det är ren tortyr.

Efter filmen slutade vi, ca klockan 4. Jag tog spårvagnen till centralen och därifrån bussen till Korsvägen där mamma plockade upp mig. Vi åkte till Tribe och ni anar inte hur nervös jag var. Alla säger att det gör så ont och blablabla. Att jag alltid ska vara så nervös! Inte hälsosamt alls.

Väl där efter att ha fyllt i pappren och så, fick jag gå in i rummet och typ 2 minuter senare var det klart. Gick snabbt och lätt, dock inte smärtfritt. Men lite får man tåla, resultatet blev iallafall bra. Fast jag grät som en liten bebis... det var inte för smärtan, eller jo kanske lite, men mest för att nålen gick igenom tårkanalerna förklarade han. :P Jag verkligen HATAR läkpiercingen! Och jag lääängtar verkligen tills om 3 veckor, då jag ska byta till en silver pärla! :D <3

Efter piercandet skulle vi åka hem, men satt i bilkö typ hur länge som helst. Det var en sån jävla trafik överallt i stan! När vi väl kom ut från köerna svängde vi in och handlade lite smått på hemköp med. När vi kom hem åt jag, och sedan gjorde jag och mamma massa situps och armhävningar och stretchade till min musik. =) (Är inte långt ifrån spagat nu btw!) =D

Efter tränandet tog vi en dusch och bastu, och nu sitter jag här! Mamma tjatar att jag ska kolla när dansen börjar på söndag, hon ska även fläta mitt hår alldeles strax. Just det, jag har packat också! Inte så mycket, men lite kläder inför i helgen bara...
Ska till Värmland imorgon :) Dock så har jag bara drygt 200 kr att shoppa för på marknaden, så det ska jag nog investera i en väl utvald piercing! :)

Ha det bra, hinner antagligen inte skriva imorgon eftersom att mamma hämtar mig klockan 11 från skolan, och då åker vi direkt till Värmland. Får se om jag lånar Anjas dator och skriver något i helgen... annars kommer inlägg och bilder på söndag eller måndag! :)

Här kommer ett par bilder med. Första bilden är "American Crime", och dom andra är tagna efter att jag piercade mig. Ignorera mitt utseende tack, ville bara visa att jag faktiskt har ett hål i läppen. :P

Puss.








Kommentarer
Postat av: robert

snyyyygggt mmmmhmmmmmmm!!!

2009-09-03 @ 22:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0