10 September

Hello fulingar.

Nu sitter jag här framför datorn och lyssnar på musik, och ser fram emot morgondagen! =D
Skolan idag var riktigt onödig, kändes bara som slöseri med tid! Jag kom en halvtimma sent pågrund av bussen, så när jag kom till skolan hade vi lektion i typ en halvtimma, skulle bara fylla i lite frågor. Sedan var det lunch och efter det skulle vi åka till Gustav Adolfs Torg, alla 1:or. Vi skulle ha "Stadsvandring", men jag kan inte riktigt kalla det vandring. Vi var i grupper och fick några frågor och uppgifter vi skulle lösa. Vi tog spårvagnen till Gbgs universitet och gjorde uppgifterna där, tog högst en halvtimme, sedan var klockan 1 och då stack vi hem. Eller ah, mamma hämtade mig vid brunnsparken för vi skulle åka och handla inför morgondagen.
Sedan åkte vi hem... och jag värmde världens äckligaste tacopaj från findus, och den smaka blajja så det blev ingen middag för mig idag, fick äta mig mätt på mackor.
Jag har även kollat på ett avsnitt från Sjunde Himlen idag. Alltid lika underhållande! :D Men det är en sak som är lite skum... jag spelar in det varje vardag, och jag har inte kollat på ett enda avsnitt sen i fredags, därför borde jag ju ha haft måndagens, tisdagens, onsdagens och torsdagens avsnitt! Hade bara ett från den 3 September. Det var lite skumt!

Menmen. Jag har inget mer på hjärtat, jo förresten. Min kamera ska in på lagning idag. Jävla bajjjs! Varför skulle den börja cpa just nu när jag behöver den imorgon? Bajj asså.
Aja, får hoppas att det inte är något stort problem med den bara!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0