Tjejkväll!

Igår hade Paulina tjejkväll. Det var hur bra som helst! :) Vi sjöng Singstar (Dock inte jag xD) och så bjöds det på mat och så, och sedan släppte vi loss och roade oss och dansade och sprang naked mile (med underkläder) och massa kul! :D Tack för kvällen tjejer, jag hade sjukt kul. Träffade flera nya människor med, som jag aldrig anat att jag skullle prata med innan, så det är bra med lite nytt folk! Linda och hennes pojkvän körde hem mig vid 2 tiden i natt och jag somnade nästan med detsamma... Tack för kvällen brudar<3
Nu får bilderna beskriva resten. Nu bjuder vi på oss!! ;)
(Tyvärr så fick jag inte lägga ut de sexiga bilderna som togs under kvällen, menmen :)
































































Det var alla bilder för tillfället, hoppas på att få fler bilder från de andra tjejerna senare! :)
Puss på er, (L)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vilka goa bilder! askul kväll! <3

2009-10-20 @ 22:11:02
URL: http://liindasanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0