Robert Andersson! (L)

Jag har haft en jättebra kväll med mitt livs kärlek!

Jag märkte ganska så sent att jag glömt Företagsekonomiboken i skolan, så därför kunde jag inte plugga till provet som är imorgon! Surt :( Men jag har haft en trevlig kväll ändå. Min darliiing muntrade upp mig eftersom att jag var på ganska så deppigt humör. Men han gjorde mig lycklig som alltid! Men alla mysiga kvällar har sina slut... och han tog kvart över 9 bussen hem. =( Varje gång han lämnar mig längtar jag sååå tills nästa gång vi ses. Jag älskar dig min lilla gubbe (L)

Btw; Det funkar inte så bra med att gå på alla lektionerna :o Imorgon ska jag vara "sjuk" hela dagen, för jag vill inte få IG på mitt prov! Lika bra att vara hemma hela dagen och plugga på lovet och göra provet när skolan börjar igen! Jag ser verkligen dock inte fram emot IG-varningarna... jag kan inte sluta oroa mig!

Men ska göra något nu... kanske sova? Eller sova? Jag vet inte riktigt... jag får se! Kanske läsa en bok och äta nötter? xD Eller bara lyssna på musik.
Ha det gött, nu börjar mitt höstlov =D Puss!


Kommentarer
Postat av: robert

jag älskar dig <333

2009-10-23 @ 17:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0