9 Oktober

Jag blir så trött! Igår kväll skrev jag ett jättelångt inlägg, men det sparades tydligen inte, det bara försvann :o Jag hatar det! Det händer ganska så ofta nu för tiden. Jag vet inte om det är jag som är slarvig eller om det är något fel...
Tro att jag orkar skriva om allt. Jag kommer inte ens ihåg allt jag skrev! Så nu skriver jag bara en kort sammanfattning. -.-'

Igår var jag i skolan, som alla andra sega vardagar. Efter skolan åkte jag hem... och jag minns inte riktigt vad jag gjorde... men jag tror att jag kollade på tv och så. På kvällen åkte jag ner till Önneröd och träffade Robert. Det var verkligen det bästa som hänt på 4 veckor. Jag har saknat honom så att det har gjort ont. Vi red ut saker och ting, och bestämde oss för att glömma all gammal skit. Jag ser fram emot att umgås med honom igen och så... han har en sååå stor del utav mitt liv och han är en del av mitt hjärta. Ingen Katrin utan Robert helt enkelt. <3

Idag har jag inte gjort så mycket... ganska så okej dag i skolan faktiskt, trots att jag kommer få IG på testet jag hade idag, för jag pluggade ingenting igår! :o
Nu ska jag kolla lite på tv. Känns som att det blev ett himla kort och tråkigt inlägg idag. Menmen, så får det vara.

Jag lägger in bilder på några snygga höstplagg som jag skulle kunna göra allt för att få! Puss på er.
Btw: Väskan kostar 7300 kr. xD











Nelly.com (L)

Kommentarer
Postat av: Robert

Ingen Robert utan Katrin <3

2009-10-09 @ 16:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0