5 Oktober

Helloooo,

Idag var det skola igen, och jag började 10.10. Hade matte i 80 minuter, sedan stack jag hem. Orkade verkligen inte vara med på idrotten eftersom att vi skulle ha konditionstest! (4 km). Men det var ganska många som skippade den lektionen så vi får säkert göra om det nästa vecka ändå.
Så jag slutade halv 12, och var hemma ca kvart över 12. Jag kokade nudlar, som jag åt framför tvn (Sjunde himlen).

Vid 3 tiden körde mamma mig till LA centrum och därifrån tog jag och Alexandra bussen hem till henne. Vi skulle egentligen träna massa dans idag, men det blev inte ett enda steg. xD Vi kollade på top model, snackade skit, sminkade oss, målade naglarna och tog massa fula kort. Alltid lika roligt med dig snygging! Det får dock inte bli såhär varenda gång vi ska träna... då kommer vi inte komma någon vart! :o <3

Vid 6 tiden skulle jag åka hem, men bussen gick bara till Önneröd så jag gick därifrån hem. Hurtigt eller hur!?!
Nu är jag hemma... och slappar. Ska installera om spotify som cpar för mig. Jag lägger in ett par bilder, sen får det räcka för idag :) Puss! <3

(och nej, jag är inte gravid även om det ser så ut på denna bilden) -.-'










Älskar dig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0