4/19 - I'M BACK!

Hejsan.

Efter skolan i fredags hämtade familjen mig och vi åkte direkt till sommarstugan. Jag hade med mig datorn, men det trådlösa modemet hittade jag inte... så jag hade alltså inget internet i helgen och därför har jag inte kunnat skriva! :/

Det finns inte så mycket att berätta om dessa dagar... i lördags var det slappdag. Var ute i skogen och plockade svamp, jag hittade mest som vanligt och min korg var överfull, lite stolt faktiskt! :) På kvällen kollade jag tillsammans med min familj och mormor o morfar på körslaget, och sedan på brottskod försvunnen.

Idag har jag inte heller gjort så mycket.. slappat och vid halv 2 tiden åkte vi hem, och nu sitter jag här.
Jag väntar på att Alexandra ska skicka sms om när dom plockar upp mig, men hon är efterbliven. =)
Dansen börjar klockan 6, och fram tills dess ska jag seeeega.

Hoppas ni haft en bra helg, jag orkar inte lägga in några bilder för jag tog typ inga märkvärdiga...
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0