29 Oktober

Jag känner mig så sliten! Haha. Jag använde både brun utan sol servetter + kräm igår, och idag ser jag ut som en sliten uteliggare som doppat ansiktet i rotmos! Jag är alldeles för fejkat orange, och alldeles flottig! Kul om jag ska behöva se ut såhär när jag ska med min älskling på halloweenfest på lördag. :)
Idag har jag förresten hämtat mina byxor, och jag älskar dom. Känner mig dock ganska så tjock i dom, men det är väl bara att banta ner sig, om man orkar. Tro att jag orkar det, haha.
Jag har faktiskt bakat äppelpaj idag med. Anja och hennes mamma kommer snart hit, så mamma ville bjuda på det då. Jag är förresten lite smått ledsen... Det är Halloween imorgon och ingen vill ha mig och mina kompisar! :(
Men vi säger så sålänge, puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0