26 Oktober

Det känns som att jag inte har så mycket tid att blogga länge, ibland. Jag ska fatta mig kort, för jag måste verkligen plugga!
Jag har varit med älsklingen ett dygn nu, :) Vi kollade på film igår kväll, The Ring 1, men han somnade så jag stängde av och vi gick och la oss.
Idag har vi promenerat till LA Centrum och köpt hårfärg till honom, som vi färgade hemma hos mig. (Brun/Svart), Han blev grymt snygg! STOLT =)
Jag har även lagat middag idag, kyckling och grönsaksgryta typ. Det blev gott :) Vi har typ slappat resten av dagen idag... kollade om "The Ring 2" och åt godis. :)
Jag lyckades även övertala honom om att sova här ytterligare en natt eftersom att vi troligen inte kommer att ses förrän på lördag, så nu är han hemma och hämtar sin tandborste! Han kommer väl hit om sisådär en halvtimma, så nu måste jag plocka ur disken och plugga lite innan han kommer! :O

Så vi säger så! Puss<3

Kommentarer
Postat av: malinoo :d

avis på dig de låter fan mysigt :(

2009-10-26 @ 19:52:26
URL: http://malinbackluund.blogg.se/
Postat av: robert

de va mysigt!!! <3

2009-10-27 @ 16:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0