23 Oktober

Gooodmorning^*^**!

Idag sov jag till klockan 9, riktigt gött! :) Jag åt frukost och gjorde mig iordning, sedan åkte jag och mamma till Willys i Partille och storhandlade inför helgen! Vi åkte även förbi min skola så jag kunde hämta min företagsekonomi bok. Sedan åkte vi till Mölnlycke och handlade lite till, och så åkte vi hem till mammas kompis och hämtade Emils tårta som hon designat eller vad man ska kalla det. Den var jättecool! Hoppas dock inte att min bror läser min blogg... för det skulle vara en överraskning.. xD

Efter alla ärenden åkte vi hem igen. Jag har skärt grönsaker för vi ska snart äta tacos. Jag är sååå hungrig! Och nu sitter jag här framför datorn och väntar på att pappa ska komma hem. Vad händer ikväll förresten? Jag skulle vara med Linda och Pauo och dom, men de har inte hört av sig så jag får se hur det blir...
Min mamma var förresten lite gullig idag. Hon köpte cider till mig, och även om det är låg alkoholhalt så kan jag ju alltid låtsas vara lite packad! x) Hon köpte även B-smink till Halloween xD Och Body lotion (brun utan sol) :P Massa bra! :D

Jag kanske skriver lite senare, puss.

Bilderna är tagna med mobilen, så jag beklagar kvalitén.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0