17 Oktober

Hejjj

Nu sitter jag här framför datorn och slappar. Jag har duschat och gjort mig i ordning och så.
Jag ska alldeles snart åka ner med pappa och lämna tillbaka den urusla filmen från igår, och sedan blir jag förmodligen körd hem till Paulina.
Jag hade sett fram emot blog awards ikväll, men det sänds ju tydligen inte live! Jag vet inte när de kommer på tv.. men någonstans läste jag att det sänds om typ några veckor. Trist!

Men nu hinner jag inte skriva mer, jag kom på att jag inte slagit in Paulinas födelsedagspresent än och det måste jag ju hinna! Vi hörs senare, puss.

Kommentarer
Postat av: robert

då får du skynda dig me de :) <3

2009-10-17 @ 17:07:50
Postat av: Anonym

Hade verkligen sjukt kul igår! :D <3

2009-10-18 @ 12:12:02
URL: http://liindasanden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack det har du med ! :D

2009-10-18 @ 16:28:07
URL: http://liindasanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0