11 Oktober

Min bilddagbok fyller 2 år idag, hihi, "Caamomille" . :) <3

Imorse väcktes jag klockan 06.00. Jag satte på mig kläderna och sedan åkte jag och pappa till Gbg. Tro att man orkar sminka sig och göra sig i ordning så tidigt! xD Så jag har sett ut som ett flottigt freak hela dagen kan jag lova, tur att jag inte har träffat någon jag känner! :o

Dagen har iallafall gått åt till att jobba i kafeterian/kiosken på pudelutställningen i Gbg. Det var ganska så dåligt med kunder idag måste jag säga, men ibland kom det typ 100 samtidigt och visst då blir det stressigt, men allt gick bra ändå. Eftersom att det inte var så mycket folk så hämtade mamma mig vid 1 tiden, och vi åkte till Ica för att handla lite. Jag tjänade faktiskt 200 kr idag. Haha, det är alltid något iallafall!:P

Nu ska jag klä på mig mina danskläder, och stretcha lite hade jag tänkt. Och vara allmänt tjock som jag brukar vara! Puss hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0