Svininfluensan

Detta tycker jag.

Det har blivit ett himla ståhej med influensan. Jag tror att folk överdriver och oroar sig ganska så mycket i onödan. Bara för att man är sjuk så behöver ju inte det betyda att man har svininfluensan, det finns tusentals andra sjukdomar och väldigt många farligare sjukdomar, säkerligen. Och om man nu har svininfluensan, så gör man en väldigt stor sak av det. Bara för att några i Sverige har dött (De med hjärt och lungproblem), så betyder inte det att alla kommer dö om man inte vaccinerar sig! Det är minst lika många som dör i vanliga influensor så svininfluensan är praktiskt taget inte mycket farligare, bara för dem som redan har ett nedsatt imunförsvar. Och bara för att man inte vaccinerar sig, så betyder inte det att man kommer bli sjuk och dö, som många verkar tro. Vaccinet innehåller säkerligen mer skit och kemikalier än vad själva sjukdomen gör, men om ni vill proppa i er skit så är det lugnt för mig :) Bara ganska så störande när man läser överallt, och då menar jag verkligen överallt, att folk har svininfluensan eller tror sig ha det. Lugna ner er människor, ni dör förhoppningsvis inte. Nu ska jag iallafall sova, haha. Godnatt sjukdomar!

Kommentarer
Postat av: malinooooo

JAG HAR INFLUENSAN ! :D

2009-11-11 @ 13:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0