Fredag den 13e

Har ni haft otur än? Inte jag :) Fick faktiskt beskedet att jag har MVG i företagsekonomi! :D :D :D
Jag fick 39/44 på provet, näst bäst i klassen! (En pluggis fick ett poäng mer än mig xD)
Så jag är ganska så stolt... och glad :)
För övrigt så hade jag samhällsprov idag, jag har ingen aning om hur det fick. Efter det hade jag en lång rast så jag åkte in till stan och kollade skor mm. Jag älskar verkligen Eurosko! Dom har så himla snygga skor. Jag hittade 2 par väldigt fina overknees stövlar, men de kostade 1500 kr. Jag hittade även ett par stövletter som var sjukt snygga. Kostade 900 kr.
Ge mig pengar någon ? xD
Efter den långa rasten åkte jag tillbaka till skolan för att ha engelska, men vi skulle typ bara läsa i våra böcker så jag åkte till centralen och tog bussen hem.
När jag kom hem åt vi och så... och nu sitter jag här. :) Ska sminka mig och så, och kanske börja skriva på novellen som ska vara inlämnad på torsdag, men det är sjukt svårt att komma på vad man ska skriva om :o
Ikväll ska jag förmodligen på fest med min man, det blir nog bra.

Puss sålänge, ha en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0