.

Jag orkar inte jag orkar inte jag orkar inte jag orkar inte jag orkar inte jag orkar inte jag orkar inte jag orkar inte jag orkar inte. Ta mig härifrån ta mig härifrån ta mig härifrån ta mig härifrån ta mig härifrån ta mig härifrån ta mig härifrån .

Jag orkar verkligen inte något mer. Jag pallar inte. Ingen förstår. Jag vill bara bli tagen härifrån. Är detta kärlek, ? Det har gått för långt. Jag står emot, varje dag, hela tiden. Jag håller det inne, jag försöker. Jag anstränger mig. Och nej, jag tycker inte synd om mig själv. Jag har bara fått nog, jag kan inte mer. Jag klara inte av mer.
Det finns inga tårar kvar. Jag vet inte vad jag ska göra.

Det finns ingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0