9 November

Jag har inte haft tid att skriva på en evighet känns det som. Jag har haft fullt upp med mitt liv!  :)
Jag ska kortfatta mig om de närmaste dagarna som gått. :P

I fredags sov jag hos min älskling. Vi kollade på en väldigt bra, men sorglig film. "The Notebook". Sedan myste vi och så... och somnade. :)

I lördags åkte jag hem och gjorde mig iordning, sedan tog jag och Malin bussen till stan. Jag hämtade ut biobiljetter, och köpte byxor som pappa skulle få på farsdag. Vi köpte även godis och så... och fick damp på hon som satt i kassan som vägrade sälja energidryck till Malin. xD Sjuka jävla kärring!
Sedan tog vi spårvagnen hem till Emma i Kortedala. Vi åt tacos och hade en riktigt trevlig kväll. Var ute en stund och träffade hennes kompisar, sedan färgade vi Malins hår (Hon blev sjukt blond och snygg), vi åt även en jättegod kolakaka och somnade sedan gott till en film. :)
Jag är så klantig. Jag tappade även bort pappas byxor och vårat godis! Jag vet inte vad jag har gjort av det, måste glömt påsen på spårvagnen eller nått. Jättekul verkligen. Så jag lånade 300 kr av Emma till nya byxor. xD Känns bra att kastat bort 340 kr bara sådär...! :'(

I söndags vaknade vi hos Emma vid halv 11 tiden. Vi gjorde oss iordning och åkte in till stan. Jag köpte nya boxor till pappa xD Och sedan tog jag bussen hem till mormor och morfar. Familjen var redan där, så vi åt middag och tårta där, och pappa fick sina byxor som tyvärr var en storlek för stora, så han ska byta dom.. menmen :)
Efter middagen hemma hos mormor och morfar blev jag körd till dansen. Det var kul att dansa igår, det gick ganska så bra och vi ska tävla om ca 3 veckor.
Efter dansen körde Sandra och hennes mamma hem mig, och jag bastade och så. Sedan kom min älskling hem till mig! :) Vi slappade och så typ... och somnade :) <3

Imorse vaknade jag vid 10 tiden. Min älskling hade åkt till skolan och alla andra var borta med, så jag har varit ensam hela morgonen och min älskling kommer väl inte hit förrän någon gång i eftermiddag... jag ska laga lasagne åt honom, :) Nej, nu fick jag precis ett sms att han inte kommer hit idag, så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra... :S
Jag iallafall hunnit med att gå ut med hundarna, åkt ner till centrum och lämnat tillbaka en bok på bibblan, handlat choklad och passionsfrukter, åkt hem igen, kollat på 2 avsnitt av Sjunde himlen, läst lite spanska... och nu ska jag snart gå ut med hundarna igen. Funderar på att kolla på en film med, kanske Dracula, någon som sett den? Jag spelade iallafall in den, så får väl se om den är värd att se. Men wtf, nu läste jag precis att det var en komedi från 1995, jag som trodde det var en skräckfilm :o Tro att jag ska se den. Jag får väl hitta någon annan film! Puss sålänge.

        

We had so much fun, love yaaa bitches! <3





Kommentarer
Postat av: Emma

aaw älskling! underbar tid änna! älskar dig :D

2009-11-09 @ 18:07:46
URL: http://kissmeiamfamous.devote.se
Postat av: malino

grööööööööömt kuuuuul bimbos ! :D <3

2009-11-09 @ 18:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0