6 November

Är det inte Gustaf Adolfs dag idag? Så står det iallafall i min almanacka. Hör inte det till att äta goda bakelser då? Det fick jag för mig. Men jag kanske har fel :o Jag bara undrar, vad har hänt med alla våra svenska, ljuvliga högtider och traditioner? Påsken dör ut... och det gör även midsommar och halloween. Om 50 år kanske man inte ens firar jul längre! :O Det får ju bara inte hända...

Just nu sitter jag iallafall hemma hos älsklingen. Har nyss duschat, så nu är jag fräsch igen! :)
Skolan var fruktansvärt seg idag. Jag gick iallafall på alla lektioner. :)
Efter skolan gick jag till nordstan och träffade Robert. Han köpte en väska och vi gick runt lite och kollade i överklassbutiker, sedan tog vi bussen hem till honom. Jag hade egentligen planerat att jag skulle bjuda honom på bio ikväll, Saw VI men eftersom att den har biopremiär idag, men det fanns inga biljetter kvar, så nu har vi bokat till på tisdag istället, då det är vår månadsdag. Tråkigt nog blev det ingen överraskning för nu vet Robert om det och han vill inte ens bli bjuden på bio, så det var ju lite synd för mig. :/
Menmen... ikväll blir det väl till att kolla på någon film eller så... jag hoppas att vår kväll blir lyckad iallafall.
Ni får ha det så bra, trevlig helg. Puss!

Visst är det sånna här man ska stoppa i sig? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0