3 nyanser av mig

Jag ska faktiskt börja bli ordentligt nyttig nu. En joggingrunda varje vardagsmorgon innan skolan börjar, och äta nyttigt med såklart. Inget mer onödigt och överdrivet fett och socker nu. Det är slut med allt sånt! Jag ska bli en ny människa. Bort med dubbelhakan, gäddhängarmarna och bort med magen. Fastare rumpa och lår, här kommer jag :)

Och jag skiter fullständigt i om ni inte tror på varken mig eller mina ideér. Jag ska klara det denna gången. Min vilja är tillräckligt stark nu :)
Godnatt! <3


Kommentarer
Postat av: malin :D

i belive in bitch <3

2009-11-04 @ 18:20:49
Postat av: roobie doobie

jag älskar dig som du är <3 du är stark och kan klara allt hjärtat <3

2009-11-04 @ 21:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0