28 November

Heej, nu sitter jag här hemma hos Robert. Förra inlägget skrev Torre, och han var inte helt nykter tror jag.

Dagen har varit bra. Jag och Sandra har tävlat idag! :) Vi var i Frölunda och tränade i typ 4 timmar, och sedan var det vår tur att tävla och visa upp oss inför publiken och juryn som var i ledning av Tony Erving, ;)
Vi var sååå nervösa, men det gick ganska så bra¨ändå. Alla var verkligen superduktiga! Det var extra jobbigt för oss för vi gick direkt till final och där fick vi dansa två gånger på raken, för att någon jävla grupp glömt bort deras tid så när dom kom fick vi dansa om, helt sjukt. Man borde bara få en dans, det var ändå klubbmästerskap.
Efter dansandet var vi helt döda, så vi gick ut och tog oss lite luft eftersom att det stod i broshyren att prisutdelningen skulle börja klockan 18. När vi kom in typ 20 minuter senare hade prisutdelningen redan börjat för länge sen, och vi missade! Men när vi väl gick fram så fick vi beskedet att vi kommit 3a, så vi fick lite extra egen uppmärksamhet, kändes bra! :) Och vi är grymt stolta, första tävlingen och vi kom 3a! Medalj<3 :D

Efter dansen körde vi hem Sandra och åkte och köpte godis, sedan åkte jag hem och åt. Hade varken fått mat eller vatten på 10 timmar på grund av allt tränande. Mådde inte bra asså!
Efter maten tog jag en dusch, och sedan körde pappa mig hem till Rebecka/Robert. Vi skulle egentligen ha tjejkväll, men killarna hade krök och vi var inbjudna, så vi snackade och umgick och så. Killarna drack och vi förblev nyktra. Min kropp mår inte bra av alkohol, :) Vid 8 tiden gick killarna ner till Ica och handlade godsaker, så jag och Rebecka kollade på Robinsson och snackade skit, gick sedan en promenad med Kasper. :)
Nu har några av killarna har dragit hem nu, så när de sista gått bli det väl till att se film med älsklingen och mysa. <3
Tack alla för en god kväll. Rebecka, Robert, Torre, Fille, Erik, Bojn och Tobbe. (:
Speciellt Becka, känns väldigt bra att vi är bra kompisar igen. Vi mot världen! <3

Kommentarer
Postat av: Tove

Heejs!

Fin blogg du har ! :)

2009-11-29 @ 01:05:07
URL: http://tofflaanzz.blogg.se/
Postat av: Z A N D R A :)

sv: tove är bäst! :D

Mariette åkte ut i fredags, häähä :P

2009-11-29 @ 10:41:12
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: roobie

tvääääääärfeeeeet kväll (H)

2009-11-29 @ 10:44:57
Postat av: anna

nice ju;d jga har varit på fest igår &idag har jag fett med huvudvärk så de är bara slapp dag för mig idag;p sj ?:)

2009-11-29 @ 13:02:42
URL: http://arabprincess.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

sv; åh, vad kul! :D

Jag ska till Khao Lak :)

2009-11-29 @ 13:03:10
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: rebecka andersson

absolut! ;) <3

2009-11-29 @ 17:34:21
URL: http://rebeckandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0