27 November

Idag är det 21 dagar kvar. 3 veckor alltså. Jag längtar verkligen bort! Ta mig till USA nu <3

Allt känns så konstigt, och jag har ingen lust att skriva, jag har ju inget att skriva om. Sket i företagsekonomin idag och åkte till stan och köpte ett gulligt rosett diadem istället. Sedan åkte jag till skolan och gick på mina 2 kvarstående lektioner. Efter skolan simmade jag och mamma, och sedan åkte vi hem och åt. O nu ligger jag här i min säng och funderar på att sova, om jag nu kommer kunna göra det. Jag är trött och har ont i huvudet. Jag vet inte varför jag känner mig så nere, det är väl för att jag inte har mina kompisar eller min pojkvän här när jag verkligen behöver det. Jag vill verkligen bara lägga mig ner och gråta. Varför ska det finnas sådana dagar då man bara inte orkar någonting, då man bara vill lägga sig ner och gråta. Vad har hänt med mina kompisar? Jag antar att jag borde varit mer rädd om de få jag hade, för nu finns ingen och nu är det försent. Men jag tänker, och undrar. Jag är ledsen för att jag och Rebecka blev ovänner, det är jag. Men vad har hänt med Amanda och Ellinor? Vad jag vet så gick inget snett mellan oss, men jag antar att om man blir ovän med en så blir man automatiskt ovän med alla. Och jag är ledsen att jag sabbade min och Alexandras kväll idag, men jag är så trött...
Malin och Emma, jag önskar verkligen att vi kunde träffas och umgås mer, men det verkar inte som att det kommer bli så. Men ni är de enda jag har nu och jag älskar verkligen att umgås med er, så jag hoppas att vi förblir vänner i framtiden. <3
Det känns som att jag och min pojkvän har glidit ifrån varandra mer och mer på sistone. Menmen, jag antar att det är så ibland. Han har sina kompisar och jag har mycket i skolan.
Jag borde inte skriva mer, jag kan ge fel intryck, men visst. Jag tycker synd om mig själv ibland, för att jag alltid gör allt fel och förstör för mig själv.

Jag ska tävla imorgon för första gången, ett litet lycka till skulle värma. På kvällen ska jag träffa Rebecka A, det ska bli härligt. Tv-kväll imorgon förövrigt. Hoppas ni får en bra kväll/helg ♥

 En störtskön låt. Älskar! <3


Kommentarer
Postat av: maliiiin :D

gummaaan !

tenk it so :o

det e deras förlust, du e so underbar !

& jag elskar dig av hela mitt hjerta okej ?

ring mig bara om du behöver prata, jag finns för dig dag som natt. du och emma e allt jag behöver, so visst fan ska vi treffas mer ! och du ska fortf med upp och sköta bellmondo med mig ;) det har jag it glömt ! <3

2009-11-28 @ 09:49:47
Postat av: robert

Vi har inte haft chans att umgås särskilt mycket på det senaste. Det känns som vi glidit ifrån varandra, men enligt mig ligger du mig närmast hjärtat av alla <3 Jag älskar dig <3

2009-11-28 @ 12:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0