25 November

Jag är ledsen men ska vara ärlig, jag har inte tid för något speciellt bra bloggande idag! :( Klockan är 22:10 och jag borde verkligen gå och lägga mig. Kan ta lite kort om min perfekta dag! :)
Jag slutade skolan klockan 1 idag, företagsläraren var bortrest! Skönt det :) Jag väntade på Malin 2 timmar i stan, det var lite småsegt. Fick iallafall köpt lite saker för mina sista pengar. Bilder kommer väl kanske imorgon :) Men det var iallafall saltvattenhårspray från H&M, ett linne från H&M och en "Bad Hair Day" mössa från RMF.
När Malin kom in till stan åt vi på McDonalds, nyttiga som vanligt :O
Sedan gick vi och köpte godis för typ 200 kr! Ännu bättre det :O
Sedan gick vi till bion och satt där och pratade. I sista sekunden kom Emma och då blev det bio, New Moon. Hur bra som helst, men lite skumt slut. Längtar till nästa film! :)
Vid halv 9 skildes vi åt. Jag och Malin tog bussen hem, och nu sitter jag här. Har precis ätit en macka och gjort mig i ordning. Nu ska jag lägga mig i sängen och ringa älsklingen, som btw berättade en 30 minuters lång godnattsaga för mig i telen igårkväll, men jag somnade efter "Det var en gång..." så jag hoppas på ett nytt försök idag! :) Hoppas den är bra <3

Och hoppas att ni har haft en bra onsdag, imorgon är det torsdag, den mest deprimerande dagen enligt mig iallafall. Men får göra det bästa av situationen - p l u g g a ! XD Pusspuss <3

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

sv, vet inte, tror det kan beror på att jag tog svinis sprutan i tisdags :S



Okej :D

Jag svarar på kommentarer :)

2009-11-26 @ 10:21:23
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: simone

sV: Haha underkläderna var ju sjukt heta.. eller inte, men ändå ;D

2009-11-26 @ 11:33:40
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Madicken

Tack så mycket! :D

Hihi ha en bra torsdag ;D

2009-11-26 @ 11:34:51
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Anonym

kul va dt iaf :) <3

2009-11-26 @ 16:49:27
Postat av: E M E L I E ♥

SV: jahaja :D skolan kan vara jobbig ;)

2009-11-26 @ 18:02:49
URL: http://eemeliethureson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0