22 November

Idag blir det slappdag! Älsklingen sov hos mig i natt. Vi kollade på "The Ruins" igår och myste och så, somnade vid halv 3 tiden tror jag. Imorse vaknade vi runt 12. Åt frukost och så, och jag följde honom till bussen. Mamma har hyrt en film, "The Haunting In Connecticut", som jag, min sjuka bror och hon ska se nu snart. Någon som sett den? Jag tycker den verkar ganska bra, men segt att se skräckfilm på dagen. Men det blir iallafall till att ta det väldigt lugnt idag, jag är lite seg och så. Ikväll är det ju dans och imorgon skola, jag dör :(
Puss sålänge!

Älskar bilden, den är så skön!

Kommentarer
Postat av: robert

hata skola :( :(

2009-11-22 @ 14:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0