19 November

Jag är sååå sugen på att se New Moon. Premiär i natt btw, Emma och Malin, ska vi gå på onsdag? :D Ni svarar ju inte på sms era fittor! <3

Nu sitter jag här och degar. Har precis ätit mat som JAG har lagat. Sedan ber pappa mig ta undan på all disk och tömma diskmaskinen, jippi. Men nu sitter jag här och ska slappna av en stund framför tvn (Sjunde Himlen). Åh nej. Nu kom mamma hem och är på typ... dåligt humör. Hon sa precis åt mig att damsuga hela rummet. Den idén kan hon stoppa upp någonstans. Jag har slitit i skolan hela dagen, så tro att jag ska dammsuga! :O

Jag slutade hur sent som helst i skolan idag förresten. Men trots dåligt humör och huvudvärk så gick jag på alla lektioner. Jag tog kvart i 4 bussen hem från stan, och var hemma vid tjugo över 4. Jag fick reda på mitt spanska prov och vilket betyg jag har i religion. Jag är grymt besviken. På spanskaprovet fick jag VG, vilket såklart är tråkigt när man strävar mot MVG, men samtidigt så förstår jag. Har ju varit borta från ganska så många lektioner så jag får skylla mig själv. I religion däremot, kunde hon inte bestämma vilket betyg jag ligger på. Hon sa antingen G+ eller VG-, båda är lika dåliga enligt mig. Det värsta är att Maryam i min klass har fått samma poäng som mig på proven och vi båda har fått VG på inlämningarna, och hon har ändå fått VG :O Orättvist, men jag ogillar min religionslärare som btw är min fucking mentor, och hon är inte så speciellt förtjust i mig heller så hon kan ta sig i rumpan.

Jag har sååå mycket i skolan just nu alltså! Religionsuppsats, snart matteprov, redovisning i engelska, uppsats e engelska, redovisning i samhäll, massa läxor i företagsekonomi, med mera med mera. Jag kommer dööö stort :O

Imorgon är jag ledig =D Fast har dock utvecklingssamtal klockan 10:00, så det är segt. Efter det ska jag träningssimma med mamma på Walhalla, vi får se hur det går. Och nu har mamma varit och handlat med, så nu kan jag göra min efterlängtade ansiktsmask! :D

Vi säger så, puss.


Kommentarer
Postat av: Erika

sv: okej :P

& tack så jätte mycket!

2009-11-19 @ 18:49:52
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0