18 November

Idag är det EXAKT 1 MÅNAD KVAR TILLS JAG SITTER I FLYGPLANET OCH VINKAR GOODBYE TILL SVERIGE. JAG LÄNGTAR! <3

Denna dagen har varit bra. Jag började skolan 10, så jag åt frukost med min älskling i Brunnsparken. Sedan gick jag till Hittegodsavdelningen på västtrafik, men de hade inte fått in några byxor :( Så jag ger upp sökningen nu. Vem vet, det kanske var en uteliggare som hittade dem, isåfall hoppas jag att han/hon har nytta av dom och njuter av chokladen! :)

Jag hade varken företagsekonomi eller studiehandledartid för alla lärare är typ sjuka... så jag fick sluta klockan 12.50 idag, riktigt härligt! :) Jag åkte hem till mig med Robert. Vi slappade och myste och så, gick en blöt promenad med hundarna (Usch vilket väder!) och sedan kollade vi på "What Happens in Vegas". Det var myyys. <3

Nu kollar jag på Sjunde Himlen. Ikväll blir det förmodligen Grey's Anatomy eller Paradise Hotel. Jag är förresten glad. Malin har fått en egen häst! Lyllos dig Malin. Men jag ska iallafall få sköta om den någon dag i veckan, grymt kul! Det var längesedan jag klappade en häst, och ännu längre sedan jag satt på en, så du får vara min lärare Malin! xD <3

Nu ska jag kolla klart, ha det gött haj.
<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

tackis:D



alllt bra?

2009-11-18 @ 19:15:28
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: ELLINORAK

tack så mycket! :D

2009-11-18 @ 19:46:38
URL: http://ellinorak.blogg.se/
Postat av: malin :D

dt kmr bli perfekt ! <3

2009-11-18 @ 21:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0