15 November

Heej ;)

Igår hände inte så mycket under dagen... jag var hemma och åt god middag med familjen, och kollade lite på tv och så. På kvällen kom älsklingen hit, :D Vi kollade på "Day After Tomorrow" och slappade, väldigt mysig kväll tycker jag. Vi somnade inte så värst sent, eller jag somnade iallafall inte så sent för jag var väääldigt trött, vet dock inte när min pojkvän somnade. :)

Imorse vaknade vi ca klockan 11. Vi åt frukost och så, sedan tog han bussen hem. Jag har slappat hela dagen typ. Kollade på en jättebra film som hette "Street Kings", som inte alls var min smak av film egentligen, det var typ en gangster/narkotika/våld film. Men den var riktigt bra! :) Kollade även klart på "Den bästa sommaren" som jag lånat av älsklingen. Den var inte riktigt heller min smak... men den var helt okej! :)

Vid 5 tiden åkte vi och hämtade Sandra, och pappa körde oss till dansen. Idag var våran lärare typ 10 minuter sen, plus att vi inte hade varken uppvärmning eller stretching, vilket gjorde oss besvikna. Vi har helt klart för kort lektion. Vi har iallafall gjort klart dansen, plus att vi fått placering och tränat på att dansa själva i paren. Det är bara 2 lektioner kvar, 2 veckor kvar till tävlingen och 3 veckor kvar till uppvisningen, så det kommer bli stressigt, men vi fixar det nog. Gruppen bestämde även ett tema idag. "Rock". Jag och Sandra var typ dom enda som inte ville ha rockkläder och så, men det är väl ganska så självklart att om man dansar discodans, så ska man inte ha en rocklåt och rockkläder? De andra tjejerna fattar tydligen inte det. Menmen, vi får göra det bästa av situationen och försöka se så rockiga ut som möjligt. Vi har bestämt oss för att ha våra vita linnen med röd ros på, och förmodligen blir det svarta lackleggings till det, har ni något förslag om något ytterligare som kan få oss att se rockiga ut? Öppen för förslag, haha :)

Nu ska jag snart duscha och basta ;) Jag såg ett härligt och nyttigt recept på ansiktsmask på tv idag, så jag hoppas att mamma köper med sig ingredienserna hem när hon slutar vid halv 11, så hinner jag kanske göra den redan idag! :)

Nu ska jag göra något annat... kanske äta :P Pusshej, hoppas ni haft en bra helg! :) <3


Kommentarer
Postat av: robert

låter gött :) <333

2009-11-16 @ 16:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0