Vetenskapsfestival

Hej!
Idag hade vi sex och samlevnadsprov i skolan. Det var ganska så lätt, fast det var svårt att rita männens könsorgan och så var det en fråga om abort som jag inte kunde.. annars gick nog det mesta bra! (Y)

Var bara i skolan till klockan 11 idag. Vi skulle ta bussen in till centralen. Där köpte jag och Sandra pomes frites, oerhört nyttigt. Sedan bar det vidare till onsala. Där var det vetenskapsfestival (rymden). Jag är väldigt intresserad av rymden men detta var verkligen något av det tråkigaste jag varit med om!! En tråkig tönt som stod och pratade om radiostrålning från rymden och blablabla. Fruktansvärt ointressant. Jag som trodde att vi skulle få kolla i teleskop och massa sånt spännande! "/ Sedan var det en kvinna som stod och pratade en massa om universum. Det var så tråkigt att jag nästan somnade..
Så vetenskapsfestivalen var en stor besvikelse!

Ullis hade förresten med sin pojkvän idag :D Det var ju en väldigt tuff typ.. :P

Efter vetenskapsfestivalen åkte vi tillbaka till centralen, och sedan hem till Landvetter. Jag vaknade precis när buss dörrarna skulle stängas igen vid min hållplats. Var så himla trött, men gött att jag vaknade iallafall. Kom hem klockan kvart över 5 idag! Tur att vi ska få komp tid för övertiden. :P

Nu sitter jag här och latar mig. Känner mig otroligt onyttig. Äter gooodis :S Kan det ha något med kvinnors speciella veckor att göra?! ;o

Nu är jag trött. Ska slappa och lyssna lite på musik. Saknar min Robert <3 Vill träffa honom idag men han är inte hemma :O :'( Längtar tills jag får träffa honom imorgon. <3

Hoppas ni får en trevlig helg! Det kommer iallafall jag få :) Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0