Valborgsmässoafton!

Vi hade vandring i skolan idag. Började klocka 9 och slutade klockan 1, så det var rätt så chill. Vi gick ungefär 6,5 km och gjorde massa tråkiga stationer med samarbetsövningar. Mina naglar sabbade för mitt lag på en station med vattenballonger. Vi skulle kasta till varandra och mina naglar splashade ballongen så jag fick vatten över mig. xD
Det var en rätt så trevlig promenad tycker jag. Det var varmt och soligt och jag fick allt lite färg! :P

Efter skolan hämtade mamma mig och vi åkte hem. Jag lade mig på gräsmattan och stekte i någon timme. Sedan duschade jag och gjorde mig i ordning, sedan åkte vi till en kina restaurang och åt.

Sedan blev jag körd till Rebecka och där gjorde jag mig i ordning och sminkade mig. Jag hjälpte henne även lite med hennes blogg. Resultatet är här: http://rebeckandersson.blogg.se

På kvällen promenerade vi ner till centrum där vi blandannat träffade Sandra, Älli och mm.
Vi gick ner till sjön och hade trevligt. :) (eller jag hade inte jättetrevligt för jag var typ den enda nyktra.) Men iallafall, vi träffade massa folk där nere som vi hae sällskap med.

Senare på kvällen fick jag syn på mina föräldrars bil, fatta vilken panik eller ;O Letade efter dem i säkert över en timma, innan jag gick tillbaka till alla de packade ungdomarna. Då kommer såklart min mamma och pappa i bilen och får syn på mig. Som tur är så berömmer de mig för att vara så duktig och hålla mig nykter så jag kan ta hand om de som fått i sig lite för mycket. Det blev många pluspoäng för mig! :D

När de åkt hem blev det roligare för mig med..
Träffade massa människor jag inte snackat med på åratal och det var skitkul!

Robert och hans kompisar kom ner och han å bojn hade sällskap med mig och Rebecka hem till henne. Det var en rolig promenad tycker hem till dom tycker jag! ;P
Jag sov över hos Robert. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hände det ngt mellan er? :D:D <3

2009-05-01 @ 19:03:56
URL: http://rebeckafrederiksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0