Todaaaaaaay (A)

Idag var skolan helt okej faktiskt. Vi hade träslöjd(gjorde inte ett piss) och sedan idrott. Hade vikarie och spelade brännboll fast med fotboll och frisbee med. Sedan hade vi matteprov, och jag hade pluggat som en jävla idiot på parenteser och ekvationer.. tror ni att det kom något om det på provet? Självklart inte. Det kom bara sånt som jag inte kunde, men det var tur att vi var indelade i grupper. Det var grupprov, :S Jag var med Axel och Linn, och båda dem är småsmarta så det gick ganska så okej ändå. Ofta man har matteprov i grupper liksom .. då hade man lika väl kunnat skita i att plugga. :S

De andra lektionerna var tråkiga.. och sista lektionen skolkade hela klassen från(alla utom Ullis!) xD Undra om det blev någon lektion för henne.. xD Vi skulle ha psykoläraren Nelly i bild och det pallar man liksom inte så jag och Sandra brummade iväg på hennes moppe i smått panik. Vi åkte ner och tankade, sedan tillbaka till skolan där jag tog min moppe. Smarta som vi är så åkte vi förbi bildsalen, jag hoppas verkligen inte att Nelly såg oss! Men antagligen inte så borta som hon är..

Jag och Sandra åkte hem till mig, jag skulle hämta en jacka. Jag var jätterädd att mamma skulle få damp för att jag hade skolkat, (hon har fått det innan!), men nej. När jag berättade om det svarade hon: Skolka kan man göra ibland! betygen är ju typ redan satta så.. hehe xD

Efter att vi varit hemma hos mig en kort stund, åkte vi till Allum med mopparna. Första gången jag tog min brumbrum dit, och det var fruktansvärt. Jag trodde jag skulle dö flera gånger. Det stormade och det kändes som att man skulle välta omkull. Det blev ju inte bättre av att mina blinkisar inte fungerade..

På Allum hade vi väldigt svårt att hitta det vi sökte.. men tillslut så blev det något iallafall. (Y) Jag köpte Body Lotion och Läppbalsam, så nu får det fan vara nog med handlandet. Alltid ska jag köpa på mig en massa onödigheter som bara blir liggandes hemma...

Nu sitter jag här hemma och äter pomes frites med kött, å nu skulle Robert vara här =) Han som älskar pomes frites. Han kommer faktiskt snart hit. med bussen om ca 10 minuter. Jag pallar inte att han inte har någon mobil! Går ju aldrig att få tag på honom...

Jag känner mig lite orolig just nu... mina piercingar skulle kommit igår men de har inte kommit än! Men det är inte det värsta... MIN HELG ÄR FÖRSTÖRD!!!!

Anette ringde nu och sa att Småland blir av ändå.. jag vet inte vad jag ska ta mig till.. vi hade ju planerat och allt.. jag pallar inte.

puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Neeejeeee, penis!

2009-05-28 @ 21:38:06
URL: http://rebeckafrederiksen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0