sol-moln-arbete

Igår pratade jag en massa med Robert under kvällen. På natten sov jag i den läskiga stugan helt själv, men konstigt nog sov jag som en prinsessa, trots att jag hade Mona Lisas leende och ögon stirrande på mig hela tiden. Men det var skönt att få sova gott. På morgonen blev jag såklart väckt, eftersom att jag hade låst dörren och var tvungen att öppna för mamma behövde gå på toaletten. Men jag fick iallafall sova ut så nu mår jag bättre och är gladare å piggare! Jag ska ju få träffa min älskling idag och det ser jag ju fram emot meeega mycket! :D <3

Dagen idag har än sålänge gått åt att sola och försökt jobba på solbrännan, men inte fan får jag någon färg ändå! Jag vet inte om jag kanske är imun eller nått.. antagligen!

Det har varit ett väldigt varierande väder är uppe idag, så det har varit molnigt en hel del med. När det var sol så solade jag, och när det blev molnigt så arbetade jag faktiskt. Jag slipade brädor som pappa ska ha till att bygga stolar med. Det var ett jävla slit och för 1 bräda skulle vi få 10 kr. Jag lyckades slipa 5 brädor (50 kr) på 1 ½ timma. Emil slipade 23 brädor på samma tid och fick ihop sina äckliga 230 spänn. Men, jag gjorde mina med omsorg och kärlek! Så.. hoppas jag får pluspoäng för det.

Nu ska vi snart äta, och nu ser jag att solen tittar fram, kanske ska ut och pressa det lilla som går.
Efter att vi ätit ska vi nog dra oss hemåt!!! (Y) :D Så är hemma runt 5-6 skulle jag tro.

Ha det bra sålänge och ha en goo lördag. ;) puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0