PirrPirrPirr

Seriöst, jag är så dålig på att komma på passande rubriker till mina inlägg, så ibland kommer de inte att passa in överhuvudtaget, men stunt samma. Nu sitter jag här och äter godis. Nyttigt, jag vet. Funderar på att gå ut i solen lite, men det är så jobbigt varierande väder. Ena sekunden är det blossande solsken, andra stunden är det ett svart moln på himlen.. så jag får se vad jag hittar på. Anja och hennes mamma sitter och pluggar på moppe-körkorts-testet. De är nog klara snart. Anja åker vid 5 tiden idag, och då ska jag hem till älsklingen och kolla på min favvofilm, nämligen house of wax. Hoppas inte jag har gett honom för höga förväntningar på filmen bara! Då kanske den inte är så bra som han tror.. men den e iallafall cpbra och det måste alla ändå tycka..

Det börjar faktiskt pirra lite mer i min mage idag.. rättegången är i morgon och jag lär ju inte kunna koncentrera mig på MoveIT gymnasiet som jag ska besöka innan, imorgon. Men, vad har jag att oroa mig för? Allt kommer förmodligen att gå bra och jag ska inte ha något att oroa mig för, så bort med alla bekymmer Katrin och tänk på Robert för han gör dig glaaaaaaaaaaad <<3<3<3

Kommentarer
Postat av: robert

oroa dig inte förmycket bäbis :) <3

2009-05-14 @ 14:23:27
Postat av: sandra

det kommer gå jättebraaa hjärtat! älsakr dig (L)

2009-05-14 @ 15:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0