Lördag

Igår var det fest hos familjen Andersson. :) Det var trevligt till en början, men spårade kanske ut lite mot slutet.. Jag hade iallafall väldigt trevligt de första timmarna! :D Jag sov över hos Robert och jag har såååå dåligt samvete. Hoppas inte han fick helt fel intryck av mig alltså. Han fick ta hand om mig och jag var rent ut sagt elak mot honom. Men han var verkligen gullig och jag hade nog inte klarat mig speciellt bra utan honom. Han fick torka en hel del spyor alltså. Och nej, det var inte 4 st. Robert kan faktiskt inte räkna! Jag lovar att jag spydde minst 15 gånger under natten/dagen. Har aldrig mått så fruktansvärt dåligt i hela mitt liv. Trodde att jag skulle dö flera gånger, seriöst. Men på eftermiddagen idag piggnade jag till och det var tack vare min pojkvän <3 Det var verkligen bra att han orkade stå ut med en sådan tråkig människa som mig så länge faktiskt. Men, man lär sig av sina misstag och från å med nu och föralltid är jag helt och hållet nykterist! Tro det eller ej, men så är det iallafall. jag upptäckte helt enkelt allt dåligt med alkoholen. Tur det, kanske.

På eftermiddagen var jag och Robert med Rebecka och Rikard. Trevligt :) På kvällen hämtade pappa mig och vi åkte in till centralen och mötte Anja som kom med tåget. :P Måste bara erkänna vilken oerhört nyttig dag jag haft idag. Eftersom att jag inte hade orken eller lusten att äta under dagen så kom allt sug på eftermiddagen. Jag har ätit 2 glassar, massor med godis och två hamburgare, 1 banan, 1 tallrik fil plus middagen hos Robert. Jag har definitivt gått upp de kilona jag rasade i vikt under spyorna!! xD

Nu tränar Anja på min träningsboll. (Y) Jag skriver här, och vi ska snart se klart på "Australia". Vi hann bara kolla på halva förrut. ;P

Sedan ska vi nog sova.. ingen av oss fick speciellt mycket sömn inatt. Jag är förresten ledig från skolan imorgon! :D (*Sjukanmäld*). Jag och mamma ska köra Anja till hennes pappa på dagen.

Hoppas ni haft en trevlig helg och inte en lika illamående som jag! Bilder från helgen kommer senare. =)

PUSS! Och förlåt alla som tyckte jag var jobbig och irriterande igår, vet att flera stycken tyckte det. Och, tack Robert, du är min hjääääälte! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0