Igår - Idag :)

Jag kom hem igår på eftermiddagen. Jag gjorde mig i ordning och åkte hem till Robert ganska så omedelbart. Kvällen var väl lite sisådär. Massa folk hemma hos honom och kvällen blev väl inte riktigt som planerad, men jag är glad över att jag fick träffa min älskling över huvudtaget! När vi väl blev ensamma kollade vi på prom night och myste.
<3

Idag vaknade jag hemma hos älsklingen.<3 Sov ganska så länge idag.. somnade väl inte förrän 4 eller nått inatt. Så det var gott att få sova ut ordentligt.

Vi slappade för det mesta hela förmiddagen.. och vid middagen tog jag bussen hem och käkade och så, sedan på kvällen tog jag ytterligare en sväng till älsko.<3 Vi kollade på mirrors och myste.<3

På vägen hem handlade jag, och nu är jag hemma. Vet inte riktigt vad jag ska göra just nu faktiskt.. jag har gjort klart svenska bokrecensionen och So;n får vi hoppas går an imorgon.. vi har verkligen mycket läxor denna veckan alltså! Usch. Skönt att det snart är slut!!

Men jag tror att jag ska ta mig en härlig dusch. Sedan kanske äta lite.. och förmodligen slappa framför tv;n eller något..
Hoppas ni haft en bra helg! Min har varit hyfsad.

Btw: Börjar få lite små panik inför gymnasiet alltså.. det är bara 8 stycken som har sökt samhäll-dans och det är därmed inte så stor chans att det blir något.. men jag vill verkligen gå MoveIT! Inte något annat.. :S Får helt enkelt hoppas på det bästa!

puss. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0