High Chaparral

Nu är vi i high chaparral. Bilresan var ganska så lång, tog ett par timmar med jag lyssnade ovh sov bort tiden. Väl framme gjorde vi i ordning husvagnen och så.. och vi har gått runt och kollat läget typ. Verkar vara mycket roliga människor här faktiskt, så långhelgen blir nog inte så hemsk ändå! Man får ju ha roligt för mammas skull iallafall..
Jag börjar bli trött.. och jag har haft ont i huvudet hela dagen. Jag blev lite tjurig för jag tänkte att fan nu kommer jag inte kunna blogga på evigheter, men min hjälte till bror tog med den bärbara så jag blir inte helt utan elektronik här ute iallafall. Mobilen funkar emellanåt, så det skulle inte vara helt fel att få ett sms eller en pling alltså. Jag har ju comviq som de flesta säkert vet och här kommer numret om du känner för att roa mig: -0767 13 00 53.

För övrigt är det rätt så lugnt.. vi har nyss ätit, så nu är jag här inne medans de andra sitter och roar sig utanför husvagnen. Jag tycker att det är ganska så kallt där ute så det är gött här inne. Just nu lyssnar jag på alcazar som spelas på radion xD och slappar å så.. blir väl inte jättesent i säng ikväll iallafall, gött det. Hoppas verkligen att det blir fint väder imorgon så man kan ha sommarkläder och bli lite brun tills man kommer hem, vilket är på lördag. Sover en natt i sommarstugan med. Jag längtar förresten jättemycket till på lördag. Ska sova hos älsklingen då<3 Kommer bli mysmys.

Funderar på att söka säsongsarbete här nästa sommar, det är nämligen inte åldersgräns.. bara på bartender "riktningen". Så man kan ju alltid hoppas, det vore fruktansvärt trevligt iallafall! :)

Hoppas verkligen att ni allihopa får en trevlig långhelg!!! Puss på er. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0