Studiedag! :D

Vaknade av att telefonen ringde klockan 07.30. Kunde inte somna om sen! Kul liv liksom. Den jävla tanten som sökte mammii har förstört min morgon -.-'. Jag gick smörjde in mig med brunutansol (Jävligt ojämt och fult), gick sedan en promenad med hundarna och gjorde frukost. JAg gjorde faktiskt en nyttig juice. (kiwi, äpple och apelsin.) den var inte god, men nyttig! Jag försökte kolla på tv men vet inte hur den funkar så kunde inte få på någon kanal! xD Så är det med nya grejer .. xD
Nu har jag suttit i samtal med polisen i 52 minuter, om man ska vara exakt. Det var lite småsegt, men hon var väldigt trevlig, nog den trevligaste polisen jag snackat med! :P
Nu ska jag plugga lite.. eller aa, skriva en nyhetsbevakning. Sedan laga lunch, förmodligen något lätt bara. Sen kanske jag ska sola med Ällii.

Ha det göött. PussHH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0