"Sällskap i duschen"

Jag är väldigt trött, så tänkte gå och lägga mig nu. Först måste jag bara skriva att jag bastade nyss. Väldigt härligt! :D Jag fick även sällskap i duschen. En äcklig jävla spindel jävel. Inte konstigt att jag har fobi för dem! Fick rusa iväg och gömma mig tills pappa tagit ut honom/henne, eller vad det nu var för kön. Men nu svider mina ögon. Va tycks om nya bloggdesignen förresten? Inte klar på långa vägar, men det är en bra början iallafall tycker jag. Den är ju trots allt gjord på paint så det blir ju inget top notch. Längtar tills jag får tillbaka mitt photoshop.

Nattinatti! :) <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

riiktigt fin katti :D(L)

2009-04-01 @ 18:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0