Prov, födelsedag och dans + massa klagande :) Läs och njut! :D <3

Det är märkligt. Jag har ett ganska så stort kemiprov imorgon, och jag har inte ens slått upp boken en endaste gång. Ändå är jag lugn. Kemi är det dödstråkigaste som finns och det spelar ingen roll hur mycket jag pluggar. Ämnet intresserar mig inte och läggs därför inte in i mitt interna minne. Jag får helt enkelt hoppas att jag har turen på min sida imorgon. Det kan ju knappast bli sämre än IG .. xD Vill dock inte förlora mitt VG pågrund av bajskemin.
Märkligt att jag är så lugn. Jag borde vara helstressig. Nej, jag är ovanligt lugn. Chillar, och väntar på ett samtal :) Orka stressa när man kan chilla! =)

Min dag idag har iallafall varit helt okej. Lång dag i skolan (slutade 15.40) men det var inte så fruktansvärt ändå. Hade våran nya bildlärare sista lektionen. Hon verkar lite weird, men rätt schysst ändå. Blir nog bra! :) Efter skolan hämtade mammii mig och vi skyndade oss hem. Pappii fyller 49 år idag! GRATTIS TILL HONOM! :) <3, så mammii lagade mat och jag bakade kladdkaka. problemet är att jag knappt orkar äta den eftersom att jag ätit så mycket under bakandet. xD Att det alltid ska vara så! :D
Efter "firandet", han blev förresten glad över Per Morbergs kokbok och plankstekar brädorna, så körde mammii mig till Christofer där jag var någon timme. Sedan hämtade pappii mig och vi åkte å hämtade Sandra.

Sedan bar det åt till dansen! :) Som nu är helt klar, bara lite finslipningar kvar. Men gud vad vi fick damp på fjortisungarna alltså. Vi skulle komma överens om en låt som passade till dansen, och majoriteten skulle såklart äga. Fjortis gängen borde räknas som 1 person, men nej. Dem vann och de valde låten "Baby Goodbye" men EMD!! Jävla Melodi/schlagerfestival låt! Passar absolut inte till en disco dans. Jag har inget emot EMD egentligen, men att dansa till deras barnvisa är lite för lågt. Det värsta kommer nu. Vi skulle bestämma kläder som vi skulle dansa i. Vet ni vad fjortisarna kom överens om? Svarta byxor, vit skjorta, svart slips och svart hatt. Dem är sjuka i huvudet! Vi ska ju fan inte efterlikna EMD med en jävla disko dans. Nu fattas bara käpparna.. :( Jag och Sandra hade velat dansa till vilken annan låt som helst. Lady Gagga eller Pink eller whatever. Bara inte Schlagercirkuslåtar! Och vi ville ha leggings med färgglada linnen, men nej. De ville sticka ut och vara annorlunda. Vafan, häng oss. Vi kommer göra bort oss! Plus att de flesta fjortisarna i vår grupp suger getpung. Snacka om att vi kommer skämmas för dem! Jag och Sandra ääääger. Längtar till nästa termin. Då ska vi dansa par-disko :) Ska bli roligare.

Kom och kolla på uppvisningen vettja! 26 April 18.00mi Lisebergshallen. xD

Men alltså, nu ska jag chatta lite xD Sen ska jag förmodligen äta upp min smörgås och dricka upp min Proviva. Jag älskar förrästen Proviva. Speciellt den med jordgubbssmak <3

Nu känner jag mig lite smått tråkigt. Har nog klagat tillräckligt på dagen, men GRATTIS ännu en gång fader. :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0