Happy friday!!! :D

Idag är det fredag! Och jag är glad :) För idag är det ju fredag! = Skolans sista dag och man har en härlig helg framför sig. =)
Imorse ringde inte väckarklockan av någon anledning.. så jag vaknade klockan 7 och hade lite bråttom. Jag hann ialalfall klä på mig och äta frukost. Mannagrynsgröt med äppelmos! :)
Sedan tog jag bussen till skolan. Och usch vad mycket snö det är ute förresten! Jag som trodde att våren var påväg.. snön är verkligen försenad. Den skulle liksom kommit i december, inte i mars!
Klockan 8.00 hade vi nationellaprov i Engelska. först var det läsförståelse, den var jättesvår! Har nog dessvärre alla fel ...
Sedan hade vi en halvtimmes rast och sen var det hörförståelse. Den var väldigt jobbig, men inte lika jobbig som läsförståelsen.
Nu har vi ätit tacos/pitabröd i bamba. jag har även skrivit klart min nyhetsbevakning som ska lämnas in om en stund. Vi har bara Svenska och So kvar, sedan slutar vi! Klockan två tror jag.. och på So;n ska vi se på Chindler's list så det är rätt chill. Nu måste jag gå, ska på lektioon! Skriver mer när jag kommer hem. Puss!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

du är inte ensam, jävlar va svår läsförståelsen var. fick typ panik, alla fel :( :D

2009-03-14 @ 14:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0