Glad! :D

Jag vet inte varför jag är glad! Jag bara är det utan någon särskild anledning... I skolan idag hade vi prov i 3 timmar. Samhällsprov. Är med i någon undersökning med 50 andra länder och det var massa frågor som skolverket ville att man skulle svara på. Det var väldigt jobbigt! Tur att det inte går på betyget..

På elevens val var det massage. :) Ett "proffs" var där och visade och vi fick massera varandra, med både händer och någon slags boll. Jätte härligt! :D Sedan var det hemkunskap. Jag lämnade in mitt arbete, hoppas verkligen hon bedömmer det bra! Vi gjorde frukost. Jag fick uppgiften att blanda juice. Svårt liksoM! haha. Sedan kollade vi på en film om onyttig skräpmat och sen letade vi information om frukost. Ska ha en redovisning inför 6;orna om det nästa vecka. Varför frukost är det viktigaste målet på dagen och vad en bra frukost består av och blablablaa...

Efter skolan tog jag och Elin bussen ner till centrum. Jag var gottesugen som vanligt och köpte choklad. Men bara för att jag känner mig så duktig som ska plugga nu ikväll :) Efter besöket på Ica gick vi till konfirmationen. Det var långtråkigt som vanligt. Vi faddrar skulle göra en teater men jag ville inte så kollade på när de andra gjorde. Sedan blev jag tvingad att vara med i en improvisationsteater ändå. Sedan kollade vi lite på en film och hade andakt. Pappii hämtade mig och nu är jag hemma. Och det är mycket som ska göras så jag hinner inte med att vara inne på datan så mycket mer. Först ska jag äta något, sedan spela fiol, sedan ringa läraren, sedan skriva nyhetsbevakningen och sedan CHILLA D:

Ha det gööet :D Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0