fredag! :D

Göött med fredag. Men vet ni vad? Jag har fått mitt första IG på ett prov. Nämligen på Kemi provet. Jag gjorde 2 frågor av 75. Stööört! Ska fan plugga hela helgen för jag ska antagligen göra omprov på måndag .. Det enda jag kunde var "Vad är en atom?" Och, "Vad är en blandning?" Typ. Gaah, det är riktigt kasst.
Risgrynsgröt i bamba idag :) Det var gott. Nu har vi So, fast rast nu då. har börjat med indisk religion. Hinduismen och sådant. Slutar om drygt en timma. Ska spela fiol vid Lunna efter skolan, sedan ska jag och Elin ta en sväng till Mölnlycke. Sen drar jag hem och fixar mammii som ska ut ikväll. Hon behöver sminkas och fixas. Sedan ska jag slappa i soffan och dega resten av kvällen. Imorgon blir det stan med Rebecka :) Sedan på restaurang och fira pappii. Det blir nog en trevlig lördag tror jag!

Ha en så trevlig kväll. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0