02-03-09

Nu är jag i skolan. Har precis haft matteprov! Det fick sådär bra.. gjorde alla uppgifter utan de sista 2 MVG uppgifterna. Hoppas iallafall att jag får VG! :D JAg som inte hade plugggat eller nått.. ibland har man tur! Men jag är stressad. Har så jävla mycket läxor å inlämningar och skit denna veckan! -.- Ska göra lite svenska uppgifter nu tror jag, så har jag blivit av med ett problem i skallen iallafalL! Har nämligen ingen no, eftersom att vissa behöver göra klart matteprovet, så nu börjar musiken om 50 minuter. Seeee´gt.!
Efter musiken hämtar mammii mig. Jag ska hem å äta och sen tar jag bussen till mig älskade älskling som jag har saknat ihjäääällll! Inte träffat på 1 ½ vecka !

NU ska jag dra . PUSSHH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0