01-03-09

Igår, vaknade vi runt 9 tiden. Vi kollade på vasaloppet på tv och åt frukost. Sedan gick jag och duschade. Sedan packade va och gick upp till målet. Där stod vi och väntade bland folkmassorna. Jag stod faktiskt beredd med kameran för att ta kort på vinnare, men han åkte så snabbt så jag hann inte xD fick iallafall kort på 2;an och några andra.. och den första tjejen som vann iallafalL! :D Sedan åkte vi bil från 1 till 9 på kvällen. Usch det var tråkigt. Jag läste solo och lyssnade på musik hela vägen. Vi stannade och åt middag i Filipstad hos Anja och hennes mamma. Pajj och semlor :) Smaskigt!
Sedan åkte vi igen. När jag kom hem var det typ 10 minusgrader! Värmen hade inte varit på på en och en halv vecka så det var sjuuukt kallt! Pratade med Christofer och sedan gick jag å la mej. Det var förresten underbart att träffa hundarna igen! Saknat doommm som tuuusan! :) <3 Kunde inte sova förrän klockan 1. Klädde på mig byxor och massa tröjor och låg å frös hela natten. :(

Förresten så blev jag lite kiinkyy och gjorde sönder min mobiltelefon i lördags! ;) Men har en nyy gammal nu. Samma nummer btw ;) - 0767130053

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0