Sveriges nationaldag

Hello gott folk! :D Igår på natten hade jag så otroligt tråkigt så brummade hem till min kärlek som jag övernattade hos. Vi somnade gott till Saw 3. Imorse var vi sega, så vi steg upp vid 12 tiden. Käkade frukost och så, sedan tog vi moppen till mig och sedan vidare till Allum. Där köpte jag ett somrigt linne, och han köpte ett liknande till sin mamma som fyller år imorgon. Efter Allum åkte vi hem till Robert igen, och jag duschade å så. Sen såg vi lite mer på Saw 3, och åt middag. Efter det drog vi till Lunna och träffade Tobbe och Erik. Trevlig pratstund.
Senare åkte vi hem till Robert igen, och nu sitter jag här å skriver. 

Min kärlek ligger i sängen och väntar på mig<3
Nu ska vi se klart Saw 3, sedan blir det kanske barnhemmet eller något... :)

Ha en bra fortsatt helg! puss.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0