Sommarlovets start!

Ja... denna dagen har varit en riktigt dryg dag, en sådan sommarlovsdag som man helst vill undvika. Ända/enda sedan jag vaknade kände jag mig rastlös! Att något var tvunget att hända och jag verkligen ville göra något kul... och jag ringde runt och skickade sms till de närmaste här i Landvetter, men inte en jävel var ju ledig! Alla jobbar ju... :( Så jag lade mig i solen och somnade där i någon timme. Inte fan blev jag brun för det! Jag är typ imun mot solen... :'(

Så hela dagen tillbringades ute i trädgården, i det fina... men blåsiga vädret. När mamma kom hem på eftermiddagen kände hon sig också ganska så rastlös, så vi åkte ner till centrum och köpte glass. Sedan tog vi med hundarna på en promenad till LA sjön där vi slappade vid stranden och snackade en massa. Mys!!!

Vid 6 tiden körde mamma hem mig till Robert. Vi var båda på ganska så dåligt humör, men det släppte lite senare när vi pratade ut. :) Vi gick även en promenad till lekplatsen. Trevligt. <3

we4rty

qwdergtyu



q1w24r52we3

we4tyhj

mjk,l.

jklöä

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0