Skrea, Falkenberg

DJag har verkligen inte haft lust att sitta inne i husvagnen och bloggat under dessa helt fantastiskt fina dagar. Det har varit sååå varmt och härligt! Så jag har varit ute nästan hela tiden och badat o solat. :) Vi bor ganska så nära havet, så så.
det blir några dopp om dagen. Det har varit ungefär 20 grader i vattnet, vilket är helt lagom enligt mig. I skuggan har det varit 30 grader, och i solen 50. Helt sjukt varmt, så det har varit skönt att vi bor så nära vattnet. Jag har bränt mig lite här och var, men orka bry sig. Huvudsaken är ju att det syns att man stekt! Och jag känner mig faktiskt ganska så brun... frågan är om det syns.

I lördags när vi kom, han vi inte göra så himla mycket. Det var ganska så sent så det blev bara en liten promenad till havet för att kolla hur det såg ut och
I går (söndags) så tillbringades hela dagen vid havet. Vi solade och badade och hade det mysigt. Grillade och åt glass å så. Inte förrens nu har jag kunnat säga att det verkligen är sommar!
På eftermiddagen skulle vi åka in till staden, Falkenberg. Men, allt var helt dött! Visst tror man att det ska vara lite stängt och så eftersom att det var söndag... men inte att varenda affär skulle vara stängt. Så det var lite tråkigt. Vi åkte till havet istället och stekte på ännu mera.
På kvällen tog vi en härlig promenad. Ah, finns inte så mycket mer att skriva om denna dag. Jag har iallafall helt enkelt förälskat mig i skrea. Skulle kunna bo här hela sommaren helt klart. :D

Idag (måndag) har vi tillbringat dagen vid havet igen. Jag såg en jättestor manet, som några idioter drog sönder och kastade på varandra. :/ Jag såg även en krabba som blev ihjälhackad levande av en fiskmås, sånt är djurlivet, även om det ser ganska så dramatiskt ut...
Förrut när jag skulle gå och köpa glass, o så tappade jag elektronkortet som går till duschen och toan. Den åkte mellan brädorna på altanen, så nu kanske jag ska betala 300 spänn. Kul liv! höhö¨^

Nu sitter jag här framför datorn och pallar verkligen inte värmen mer idag. Inte just nu iallafall...
Ska nog snart gå och svalka mig i havet igen, men först kommer lite bilder från Falkenberg! Puss på er. <3

dfghdsad ghgfds fddsaf adfgh fdsA rtrew dsfgh gtyjhdgfsdfd dsfgh sdfghfgdsdf fdgh sdfghgfds sdfgh fdsadfg dfgffds aSDFDSAASs dsdfgsa sdfg dsfds dsdf fredws fdsaasdfs öpkj rewsderfe

Det var nog allt! :)


Kommentarer
Postat av: Robert

Okej de va 50 grader ;)

2009-06-29 @ 22:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0