Shopping

I morse vaknade jag halv 12. Jag gjorde mig i ordning och åkte in till stan. Vi gick igenom typ varenda klädaffär i Nordstan och utanför, för att jag skulle hitta en klänning. Jag köpte bara en, på Missäy. Nu när man väl har pengar så hittar man ju ingenting, det är så typiskt! Men jag tycker att modet i sommar är lite konstigt... det är inte min stil så det är väl därför jag har svårt för att hitta något som passar mig och min smak. :) Men det blev ju iallafall en vit/blå prickig. Man får vara nöjd med det man hittar! Jag köpte även underkläder på Lindex. Min efterlängtade röda bh blev äntligen min. Svarta spets trosor till det. :) Vi skulle egentligen träffa några i stan, men de hörde inte av sig, lika bra det! Idioter.

Nu sitter jag här framför datorn och känner inte alls för att vara här. Har precis kollat klart Top Model säsong 8, så nu funderar jag på att ta brumbrummen ner och köpa glass. Jag har redan ätit glass idag, men har man inget bättre för sig i detta fina väder så passar glass perfekt. Så blir det nog. Skriver förmodligen mer senare.

Puss på er och speciellt på min Robert. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0